Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 25, 2010

JIWANG JAPPP



Cinta Mu Mekar Di Hati

Kau umpama bunga
yang mekar di hatiku
Ku harap kau mekarlah
selama-lamanya

Kau umpama bintang
menyinari hidupku
Ku harap kau
terus bersinar

Di ketika kau
Perlukan aku
Sentiasa aku
Ada di sisimu
Di ketika
Rindu padamu
Terasa cinta
Semakin dalam

Sayang
Kasihku abadi
Cintamu mekar
Di hati ini

Kau dalam ingatan
Di sepanjang hayatku
Demi teguhnya cinta
Selama-lamanya



what is so special about this song??cuba tgk lirik dia btol2??touching kan...hehe.hubby aku suka sgt nyanyi lagu ni utk aku..tiap kali dia nyanyi air mata ni mesti meleleh2..terharu sgt.jarak yg jauh antara aku dgn dia x prnh pon menghalang untuk kami terus menyayangi dan mencintai antara satu sama lain..lg pon abg slalu pesan,,kepercayaan dan kesetiaan la tiang dalam rumah tangga.klo x percaya,,camna nak hidup bahagia..dalam suatu perhubungan,xkisahla perhubungan persahabatan ke,,percintaan ke,,yg penting msti saling percaya.jgn sesekali khianati perhubungan yg indah itu kerana sekali dikhianati,,hilang segala kepercayaan yg ada..

moral of the story,,TRUSTWORTHY is the key of the success in the relationship.

No comments:

Post a Comment