Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 24, 2010

bermula hari isnin...

tiab kali tiba ari isnin,,bermakna,,bermulala episod baru utk aku..huhu.minggu baru sbnrnya.minggu baru dlm sesi persekolahan..dan itu bermakna terpaksala aku tinggalkan anak aku demi berjuang mendidik anak org lain.kalo dekat,,aku x kisah,tp kna tgglkan jauh..jauh nun di pahang,aku plak kat johor.semenjak bergelar guru ni,,nsb kurg menyebelahi aku sbb niat nk bersama2 suami masih blum kesampaian lg.da satu tahun tujun bulan aku berjauhan ngan suami.hujung minggu dan cuti skolh je jmpa ngn mr hubby ni..duit xyah ckpla bape byk da abes.tmbg bus+teksi=rm+-100..huhu


2 comments:

  1. sedihnye :( taknak pindah sekolah/rumah ke?

    ReplyDelete
  2. sedih sgt..nak wat camna..da aply,,tp xda rezeki lg..

    ReplyDelete