Tuesday, May 18, 2010

hari guru 16 may

cite about hari guru ni memang haru sket kat smktsj2...budak2 klas aku siap tnya lg,,``cikgu,,ari isnin ni smbut hari guru ye,,saya xmaw dtg skolah``..huhu..haru btul aku dgr bile bdak2 ckp camtu..nk wat camna..budak zaman skg,,bape kerat je yg menghargai guru..apatah lg nak menyambut hari guru..aku pon haru gak..da la hidup blm stabil lg..jiwa x sepenuhnya kat skolah..3/4 jiwa aku ade ngan baby aliff.yg bestnya bdak2 wat perfomance..cikgu2 pon ape kurangnye..sume bersemngat nak nyanyi lagi kami guru malaysia...haha..aku smpai skg x hafal lirik lg tu..yg syoknye aku dpt no 3 maen congkak..hahaaaa..no 3 je..dpt adiah sploh inggt..bole la..cikgu yg sihat maen sukaneka..yg mengandung termasuk aku yg blum sht sepenuhnya maen congkak je..sbnrnye jeles gak sbb x dpt join sukaneka..cam bes je dorang maen,,tp nak wat cmana..aku sndiri pon x yakin yg aku sihat sepenuhnyaaaaaaaaaaa..kat sini aku muatkan lirik lagu kami guru mALAYSIA khas utk sume guru..

Kami guru Malaysia
Berikrar dan berjanji
Mendidik dan memimpin
Putra putri negara kita
Pada Seri Paduka
Kami tumpahkan setia
Rukun Negara kita
Panduan hidup kami semua

Di bidang pembangunan
Kami tetap bersama
Membantu, membina
Negara yang tercinta

Amanah yang diberi
Kami tak persiakan
Apa yang kami janji
Tunai tetap kami tunaikan


No comments:

Post a Comment